شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم حماس: مقاومت لبنان در حال رقم زدن فصلی بزرگ از قهرمانی است عراقچی: فرقه مرگِ نسل‌کش تهدیدی برای تمام بشریت است هشدار ایران نسبت به تداوم جنگ افروزی رژیم اشغالگر علیه لبنان پزشکیان: اگر مردم را به صرفه‌جویی دعوت می‌کنیم، دولت باید پیشگام باشد

پزشکیان: گسترش تعاملات تهران ـ ابوظبی باید موجب وحدت میان کشورهای اسلامی شود

پزشکیان: گسترش تعاملات تهران ـ ابوظبی باید موجب وحدت میان کشورهای اسلامی شود رئیس‌جمهور در دیدار وزیر امور خارجه امارات، اظهار کرد: گسترش تعاملات تهران ـ ابوظبی باید موجب وحدت و انسجام واقعی میان کشورهای اسلامی شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۵۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور عصر امروز سه‌شنبه در دیدار «شیخ عبدالله بن‌زاید» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه امارات متحده عربی که به منظور شرکت در آیین تحلیف دوره چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، اظهار امیدواری کرد که روابط و همکاری‌های دو کشور در دوره پیش‌رو بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه تعمیق و تقویت روابط با همسایگان اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و دولت چهاردهم است، گفت: کشورها و ملل اسلامی برادران یکدیگر هستند و اگر متحد و ید واحده شوند،‌ رژیم صهیونیستی قادر به انجام چنین جنایاتی وحشتناکی در حق مردم مظلوم فلسطین نخواهد بود.
پزشکیان ابراز امیدواری کرد گسترش تعاملات دو‌کشور موجب وحدت و انسجام واقعی میان کشورهای اسلامی شود.
«شیخ عبدالله بن‌زاید» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه امارات متحده عربی نیز در این دیدار با عرض تبریک رئیس دولت امارات به مناسبت انتخاب دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری اظهار داشت: دولت و مردم امارات علاقه عمیق و فراوانی به ایران و مردم ایران دارند. معتقدیم این یک شانس خوب بوده که ما کنار هم هستیم و روابط حسنه‌ای با یکدیگر داریم و امیدوارم بتوانیم از فرصت‌های موجود برای تامین منافع متقابل بهترین استفاده را ببریم.
معاون نخست وزیر امارات متحده عربی با بیان اینکه رئیس دولت امارات تاکید داشتند تا به شما بگویم که کشور ما را کشور دوست و خانه دوم خودتان بدانید، افزود: امیدوارم دوره ریاست جنابعالی آغاز راهی جدید در مسیر توسعه روابط فیمابین باشد. اطمینان داشته باشید که درهای امارات همواره به روی شما و هر گونه افکار و ایده توسعه روابط میان دو کشور در تمام زمینه‌ها و همه سطوح باز است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار